Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4272 discussies in dit forum
-
Hoi ik ben net nieuw hier en heb al meteen een vraag: Ik heb het spel Bolt (multi5, Pal) voor de Wii gedownload en hij doet het prima maar nu is het probleem dat ik niet weet of en hoe ik dit spel in het nederlands zet. Mijn kinderen kennen nog geen engels dus het spel is niet te spelen voor hen Kan iemand mij helpen? Groetjes Sandra
Laatste reactie door ActionWaction, -
- 6 reacties
- 2.3k weergaven
Ik heb ook wat problemen met de Ps2 Ik heb verschillende problemen. Het grootste probleem is dat de meeste dvd's blijven hangen tijdens het laden van het spel (vooral singstar!) ik brand op dvd-R van tdk hetgeen wat meestal toch wel moet lukken... Iemand die me kan helpen hierbij?
Laatste reactie door Elbert, -
- 1 reactie
- 1.1k weergaven
Beste leden, Ik heb een probleem met FIFA 08. Als ik een crack erin stop en het vervang het hele verhaal. En ik wil het opstarten dan geeft hij een foutmelding aan met Rapport verzenden/Niet Verzenden. Als ik dan via Deamon Tools zo'n mds bestand download van www.gamecopyworld.com en dan Y.A.S.U of zo vanwege blacklist dan werkt het nog steeds niet... Heeft iemand een oplossing ? Alvast bedankt, Sander O0
Laatste reactie door headsh0t, -
- 2 reacties
- 2k weergaven
ik heb een vraag: wij hebben dus draadloos internet en iemand op school zei dat je dan gratis op internet kon op de xbox 360 elite(gloednieuw) -hoe kan ik dit doen? -graag met screenshots/of handleiding? -kan dit wel? bvd
Laatste reactie door martijn1, -
- 6 reacties
- 5.4k weergaven
Hey mensen. Ik heb op marktplaats een adverteerder gezien die Xbox 360 Gold code's verkoopt voor 36 euro (12+1 maanden). Hij had ook een link bij z'n advertentie gezet: http://www.xbox360gold.nl/ Mijn vraag is: is deze adverteerder betrouwbaar denk je, want 36 euro is niet duur voor 12+1 maanden Gr Lajos
Laatste reactie door teun2, -
- 4 reacties
- 1.7k weergaven
Hey mensen. Ben misschien van plan een Xbox 360 te kopen, maar als je games koopt 2e hands (nieuw is veel te duur), krijg je dan geen problemen met het online spelen van het spel? (met Gold) Gr Lajos
Laatste reactie door headsh0t, -
wii downgraden
door arnem10- 0 reacties
- 1.8k weergaven
Hallo, ik wil mijn wii downgraden naar 3.2 (nu heb ik 3.3e), omdat ik anders ssbb (4,7gb) niet kan spelen. Weet iemand een duidelijke tutorial staan, of is deze goed: [modbreak=modbreak door Fredpascal] Directe links naar illegaal geboden materiaal zijn verboden. Zie: http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,31151.0 [/modbreak] ? Alvast bedankt.
Laatste reactie door arnem10, -
- 0 reacties
- 2.3k weergaven
ik heb dus al een beetje genoeg van battlefield 2 dus ben ik opzoek gegaan naar een andere versie AIX 2.0 ik wil dit graag downloaden heb ik vershillende filmpjes op youtube gekeken. maar ik snap niet waar ik moet kliken ik heb de site: http://www.aixtended.com/clientfiles.html en een paar screenshots ik ben dus aix 2.0 ben ik aan het downloaden(zie screenshot maar moet ik nog iets speciaals doen of moet ik het anders downloaden?? wil iemand me effe heel gemakkelijk uitleggen wat ik moet doen en hoe en welke download alvast heel erg bedankt! Post Merge: maart 04, 2009, 03:58:38 pm hier zijn de screenshots is dit goed wat ik doe en wat moet ik na het downloaden…
Laatste reactie door martijn1, -
- 9 reacties
- 3.2k weergaven
Zoals de titel zegt, en als er iemand een private tracker heeft voor wii games, kan hij die even posten? <Mart>
Laatste reactie door Purpleforce, -
- 1 reactie
- 2k weergaven
Ik heb nu het spel the godfather heb ik al een enige tijd is een legale versie van de game ik heb hem al een keer op me oude pc geinstaleert toen heb ik een nieuwe pc gekregen en ben ik het boekje kwijt waar de instalatie code instaat kan iemand me helpen bijvoorbeeld de code geven ofzo? ik weet dat dit werkt want me vriend heeft het ook geprobeerd maar heeft het spel inmiddels niet meer ik wil graag jullie hulp mvg xXBRXx
Laatste reactie door kipneck, -
gta vice city
door gkeeee- 18 reacties
- 2.4k weergaven
eey ik heb een spel gta vice city maar als ik het wil spelen en erop druk komt er te staan wrong disc inserted please insert the gta vicity play disc kan iemand mij helpen
Laatste reactie door Michiel, -
- 21 reacties
- 3.4k weergaven
ik heb een spel nfs carbon en ik sleep de crack ernaar toe maar ik kan het niet spelen er komt zwart beeld en daarna komt er :'( te staan er is een fout ogetreden stuur dit foutmelding naar microsoft
Laatste reactie door Heisenberg, -
Kan ik de map waarin de bestand install.exe inzit verwijderen? Dus de map waarin ik GTA SA heb gedownload van utorrent? En hoe ga ik online in SA? //modbreak: Je hebt twee topics lopen over hetzelfde spel. Ik hoef je niet te vertellen dat dat niet nodig is. Het andere topic is verwijderd. Ook jij mag wel eens op de kwaliteit van je berichten gaan letten, want ik zie vaak onnodige posts en posts zonder informatie erin of met nutteloze uitspraken.
-
- 1 reactie
- 1.8k weergaven
eej, ik heb pas geleden van iemand gehoord van skullptura(goed geschreven) je kon het voor spellen gebruiken maar, wat is het nou eigenlijk en hoe kan je het gebruiken, en zijn er goede site's voor games met skullptura wil iemand me helpen? bvd
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
hey, kheb een tijd geleden een spel gedownd, bestond uit twee cd iso's . Ik brandde dat op cd , maar om een of andere reden kreeg ik altijd een kernell foutmelding tijdens het spelen, spel bevroor, hele pc liep vast. Maar als ik de iso's van op pc laadde met deamontools ging het perfect. Nu wil ik datzelfde spel nog eens opnieuw spelen.... wil deamontools ineens niet meer laden. Ik download exact hetzelfde spel nog eens opnieuw (zelfde links, zelfde uploader) en weer wil deamontools niet laden. Als ik de eerste cd wil laden , zegt ie wel even geduld, maar dan gebeurt er niets. als ik de tweede cd probeer, dan opent hij die wel en krijg ik een deel bestanden te zien. …
Laatste reactie door sirah, -
- 71 reacties
- 24.9k weergaven
Hee mensen, ik heb een probleem in verband met World of warcraft en de private server WoWscape. Ik nan niet meer op de WoWscape website ne ook niet meer op het spel. Op mijn laptop kan ik er niet op, maar op een andere computer met dezelfde internetconnectie kan ik er wel op. Kan iemand me met dit probleem helpen? Als je andere info wilt, geef ik je die zeker en vast.
Laatste reactie door Valcorb, -
- 0 reacties
- 1.3k weergaven
beste mensen. ik krijg in call of duty 4 mijn punkbuster niet aan. in multiplayer options zet ik het aan. maar als ik cod4mp herstart is het weer uit. (ps: zal ik een cod4 centraal topic maken. want er zijn veel vragen. en nu dus veel verschillende topics.)
Laatste reactie door kipneck, -
- 5 reacties
- 2.7k weergaven
Hooii mensen, Ik speelde eerst altijd maplestory en ik had het verwijderd, en vandaag had ik weer zin om het te doen. Dus ik download het, wil het spelen komt er zo'n scherm dat ik mn beeld in 1440x900 moet veranderen, dus ik wil dat doen maar ik heb dat al! Dus ik las op andere sites dat ik het dan met setup kan maken, maar dat heb ik gedaan en dat scherm komt er nogsteeds. En als dat scherm komt valt ie ook gelijk uit dus.. Wil iemand please helpen? xx
Laatste reactie door Murderdoll, -
unreal tournament 1999 cracked server
door Gast Wimpy- 1 reactie
- 1k weergaven
hallo, weet iemand een cracked server voor het spel unreal tournament 1999? Post Merge: februari 22, 2009, 09:04:22 pm iemand?
-
- 6 reacties
- 2k weergaven
Hallo, Ik krijg steeds een melding van een punkbuster fout(bij cod 4 online) Er staat: Server communication failure punkbuster.exe Ik ben in het bezit van de legale cod 4(dus gekocht) En ook heb ik punkbuster al geupdate, en verscheidene keren op google gekeken, maar ik vind nog geen oplossing. Ook kan ik het punkbuster.exe bestandje niet vinden om het in mn firewall te zetten
Laatste reactie door Sander, -
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Games zoeken. http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,28190.msg120424#new
- 3 reacties
- 2.9k weergaven
Ik heb wat problemen met de installatie van Red Alert 3. Na eerste de illegale versie te hebben geinstalleerd en te hebben gespeeld heb ik de update geinstalleerd. Zoals was te verwachten kreeg ik de melding dat ik een juiste key moets invoeren heb ik besloten om de game in de winkel te kopen. Eerst de oude download verwijderd maar nu kan ik het nieuwe spel niet installeren. Hij opent het auto run bestand wel, maar als ik op instaleren druk gebeurt er helemaal niks!!! blijkbaar staat er ergens op mn pc een bestand opgeslagen waardoor ik helemaal geen red alert 3 meer kan installeren. Weet iemand hoe en wat want ik kom er niet meer uit!!!!
- 3 reacties
- 1.4k weergaven
Hey, ik heb Virtua Fighter 5 gedownload voor de XBOX 360. Toen hij klaar was met downloaden had ik 1 RAR file, van 7.05 GB. Normaal gesproken pak ik die RAR file uit, en krijg je een .iso en .dvd of zo. Nu nadat ik hem had uitgepakt kreeg ik 2 nieuwe mapjes, een AUDIO_TS en een VIDEO_TS. Het AUDIO_TS mapje is leeg, en in het VIDEO_TS mapje zitten een aantal files, maar geen .dvd of .iso.. Wat moet ik nu doen? Het heeft zeker geen zin om de RAR file te branden? Alvast bedankt
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 1 reactie
- 1.2k weergaven
Hallo Als ik cod5 opstart krijg ik een zwart scherm hoe kan ik dit oplossen? Mijn videokaart is Ait Radeon Xpress 200M
Nieuwe Driver
door roelandjuh- 1 reactie
- 1.3k weergaven
Wie weet waar ik een nieuwe driver kan krijgen voor een Ati Radeon Xpress 200m???
Laatste reactie door Cédric.,