Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4272 discussies in dit forum
-
- 4 reacties
- 2.6k weergaven
ik heb al een tijdje een R4 voor de DS (bevalt echt super!!) alleen de laatste tijd zet ik er een spelletje op en dan zie ik hem wel, maar krijg de melding dat de data niet te lezen is en ik de ds moet uitzetten. En dit terwijl sommige spelletjes het bij een ander wel doen! wie weet daar de oplossing van??
Laatste reactie door natjuhxx, -
- 3 reacties
- 1.6k weergaven
eej weet iemand een crack voor uefa euro 2004 alvast bedankt
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 4 reacties
- 1.4k weergaven
Ik heb net de nieuwste nfs via bit torent gedownload. Maar deze zit in een ISO bestand. Ik heb gelezen dat je daemon tools nodig hebt om deze te openen, dus heb ik deze ook gedownload. Toen ik het bestand opende sprong er een venster open dat de licentie voorbij was en dat ik eeen code en een of andere naam moest invoeren. Dus heb ik een crack dedownload die die code kan genereren. Maar als ik die code invoer staat er nog steeds dat mijn naam fout is. Dus kan iemand mij mss helpen ;D
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 1 reactie
- 1.1k weergaven
yu ik zit al een tijdje te zoeken voor een torrent van Tom clancy's hawx. Als iemand weet waar ik hem kan vinden. liet hier effe iets weten grts
- 8 reacties
- 2.2k weergaven
Hoi allemaal, Wat werkt het beste voor een ps2 ombouwen of de memor 32? Graag jullie reactie. groeten Mariella
-
- 1 reactie
- 1.3k weergaven
Ik heb momenteel een Ipod Touch 8G, maar ik dacht vandaag, laat ik eens mijn ipod herstellen.... Krijg ik fout 6.... Weet iemand wat dit is en hoe dit op te lossen is?
-
- 4 reacties
- 1.6k weergaven
Er is iemand die zicht niet aan de server regels houd. Door te glitchen en te spammen. Hij heeft meerdere waarschuwingen gehad + kicks + temp bans. Daarna een perma ban gekregen, op zijn PB guid en zijn IP. Alleen daarna kwam hij gewoon weer tereug. Hij heeft namelijk geen static IP en verandert zijn key iedere keer. Heeft iemand hier een oplossing voor?
Laatste reactie door snor1991, -
fallout 3
door r4dioactivity- 7 reacties
- 2.7k weergaven
Heeft iemand van jullie een fallout 3 serial die hij niet gebruikt? Ik heb fallout 3 gedownload maar kan niet online zonder serial . stuur email als je er een hebt: archerea93(at)hotmail(dot)com alvast bedankt ;D Mod; e-mail veranderd tegen spambots
Laatste reactie door filkill, -
uefa euro 2008
door mitsas- 1 reactie
- 1.4k weergaven
eej ik heb een probleem met uefa euro 2008 als ik hem namelijk aanklik word het beeld zwart en verschijnt er niks alvast bedankt
Laatste reactie door Cédric., -
- 7 reacties
- 2.5k weergaven
hoi, ik heb cod 5 gedownload en uitgespeeld maar nu wil ik ook online maar dat wil niet ik kan geen account aanmaken niks werkt ook niet via xfire. en ik heb ook al geken bij het centrale cod 5 forum maar niks gevonden.
- 21 reacties
- 3.9k weergaven
beste mensen, ik heb cod4 gedownload. het is een skullptura rip. nu kon ik hier niet mee online. dus heb ik nu een gewone rip gedownload waar ik zeker van weet dat ik online kan. maar hoe verwijder ik nou de skullptura helemaal? want ik heb de map nu verwijderd. maar als ik de nieuwe iso open kan ik kiezen voor play singleplayer, play multi player en uninstal this game. nou als ik op uninstall klik gebeurt er niks. het zelfde geld voor SP en MP. nu denk ik zelf dat er nog bestanden van de skullptura rip op de computer staan. hoe krijg ik deze helemaal weg?
- 2 reacties
- 1.8k weergaven
N tijdje geleden had ik Tomb Raider: Underworld geïnstalleerd, draaide goed, geen enkele problemen mee gehad. Daarna had ik het gedeïstalleerd, maar tijdens het deïnstalleren liep mn pc vast. Nadat mn pc opnieuw was opgestart kon ik het nergens meer terug vinden.. Nu wil ik het weer opnieuw installeren maar als ik op de setup klik, geeft het programma aan dat TR als geïnstalleerd staat en dat ik dit dus eerst moet verwijderen... Hoe kan ik dit oplossen.?
Laatste reactie door kimvandeguchte, -
als ik connect ip druk krijg ik na setup game zwart beeld en error en dan kan ik er niet op op de cracked server [verwijderd door de beheerder]
Laatste reactie door mortadyr, -
- 2 reacties
- 1.4k weergaven
Ik heb op de ps3 net assasin's creed gekocht, maar zowel ik als mijn broer willen een eigen account, alleen als k op nieuw klik, staat er dat de oude word overschreven, maar bij laden staat iets over memory block 1 ofzo. Weet iemand hoe je 2 verschillende accounts kan?
Laatste reactie door mummy, -
- 1 reactie
- 1.7k weergaven
Hoi heeft iemand een link waar ik een werkende key kan vinden van Black Shark? Er zat een key bij de torrent, maar die werkt dus niet helaas >
Laatste reactie door Farid., -
- 18 reacties
- 4.3k weergaven
Hallo ik heb vanmorgen mijn Wii laten ombouwen(bij drummel). Nu heb ik het spel Resident Evil the umbrella chronicles gedownload en gebrand, na 3keer branden deed hij het, toen ik een lagere schrijfsnelheid aankruiste. Nu had ik ook animal crossing let's go to the city gedownload, en ook gebrand(met lage schrijfsnelheid). Toen ik hem in de Wii deed klikte ik op 'beginnen' en daarna werd mijn beeld zwart. Het spel doet het dus niet, weet iemand wat ik fout doe of verkeerd doe??
-
dstt kaart
door kanerniksvan- 7 reacties
- 3.8k weergaven
wij hebben voor onze nintendo een dstt kaartje met gekocht. alles werkt nu al een 2 maanden perfect. alleen nu het probleem. heb laast weer wat nieuwe spellen gedownload maar we kunnen ze niet spellen. tijdens het opstarten van deze spellen, bv hello kitty wordt het spel wel geladen maar wil niet veder opstarten. zwart beeld. wie heeft hier een oplossing voor. alvast bedankt O0
-
cs 1.6 Non steam.
door Pctje- 7 reacties
- 2.8k weergaven
Moge iedereen, Ik heb ff een vraagje namelijk: Ik wil met headsh0t 1.6 non steam spelen. Maar aangezien ik ook veel games in steam heb is er dan geen kans dat mijn steam account gebannen kan worden en ik alle spellen kwijt ben? pc
The Godfather 2!
door Farid.- 11 reacties
- 3.4k weergaven
Electronic Arts heeft de eerste officiële informatie over The Godfather II vrijgegeven, waarbij ook de eerder deze week uitgelekte informatie verduidelijkt is. Het spel moet in februari 2009 in de winkels liggen. The Godfather II gaat verder waar het originele spel ophield. Nadat de speler door Michael Corleone is uitgeroepen tot Don van New York, wordt in The Godfather II het strijdtoneel verlegd naar andere steden. Centraal staat de doelstelling om de belangrijkste mafiafamilie van de Verenigde Staten te worden. "In de jaren zestig was een Don slechts zo sterk als zijn familie", vertelt Hunter Smith, producer van The Godfather II. "We vonden het hiërarchische element …
Laatste reactie door ActionWaction, -
- 19 reacties
- 14.8k weergaven
heb Gta Sa gedownload en geinstalleerd alleen als ik hem opstart zegt die, zet de cd/dvd in de computer (zoiets) weet iemand waar ik een crack kan downloaden ?
Laatste reactie door headsh0t, -
- 2 reacties
- 1.6k weergaven
Goedemiddag, Ik wil graag weten of de handleiding voor R4DS Nintendo DS (lite) ook geldt voor een Mac. We hebben een poging gewaagd, maar lopen al bij stap 1 vast. Alvast dank, Mildred
-
- 8 reacties
- 2.8k weergaven
Ik heb "Sinking Island" gedownload. Daar hoort een crack bij, maar die ben ik door mijn eigen onhandigheid kwijt geraakt. Een nieuwe crack heb ik wel gevonden, maar het "protect.dll"bestand kan winrar nu niet meer uitpakken. Ik zie het wel een seconde staan, maar dan is het weg. Wat is er aan de hand? Help!
Laatste reactie door olienoot, -
- 21 reacties
- 4.2k weergaven
Hey mensen, ik wil graag iets weten voordat ik een 360 ga kopen. Ik heb een Livebox van Sagem, en daar kunnen maar TWEE internetkabels op worden aangesloten, het probleem is dat deze twee uitgangen allebij al in gebruik zijn. Wat kan ik doen om dan toch nog online te kunnen gamen op een 360? Ik koop liever geen Wireless Network Adapter want die vind ik te duur, en er komt nog bij dat ik dan ook nog draadloos internet op mijn Livebox moet installeren. Gr. Lajos
Laatste reactie door headsh0t, -
- 8 reacties
- 5.2k weergaven
Hallo, Ik ben al 3 uur bezig met het proberen van media center op mijn Xbox 360. Ik doe als volgt : de code van media center op xbox ingeven op media center in pc, dan zoekt media center maar vind hem niet. Ook als ik test connection doe, vind hij mijn pc en media center niet. Ik heb al naar verschillende handleiding gekeken maar als zij hun xbox 360 aanzetten krijgen ze een melding op de pc dat er een extender is aangesloten. Dat dus bij mij het geval niet is... Verbinding : Ik gebruik een draadloze-router als hub. Daarin zit dus de internet kabel die van de router komt (internet), dan de internet kabel van xbox 360 en dan internet kabel van de pc. Dat is toch juis…
- 3 reacties
- 5.2k weergaven
Is er nu al eindelijk een goede No-CD crack uit voor DTM Race Driver 3? Of een duidelijke uitleg hoe je het moet doen met DAEMON TOOLS? Met vriendelijke Groeten
Laatste reactie door Heisenberg,