Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4272 discussies in dit forum
-
Men of War
door xxlbuk- 2 reacties
- 1.5k weergaven
Ik speel het spel men of war nu, ik ben al aardig ver, maar ik loop vast > weet iemand hoe ik (bij de dacht ik eerste nachtmissie van de soviets, waar je met 4 soldaten moet infiltreren, mijn moet ruimen en tijdbomen moet leggen..) tijdbommen moet plaatsen, en hoe ik hun kamp ik kan komen? ik heb alle mijnen al geruimd..maar dat kamp is zo dik bewapend..
Laatste reactie door xxlbuk, -
- 4 reacties
- 2k weergaven
Hallo. zoals sommige van jullie misschien nog zouden weten was ik aan twijfelen tussen 360 en ps3. Het is uiteindelijk ps3 geworden, gekocht op 27 februari(killzone release date). Nu start ik gister myn spel op, en het beeld begint vet te golven:S.. :-[ Ik heb nieuwe hdmi kabel, MAAR als ik demo's speel is het niet het geval. en als ik hem gewoon op scart speel golft hij wel weer als hij killzone lees. Myn vraag is wat moet ik nu doen?? Ik denk zelf dat Of killzone beschadigd iss, maar dat lykt me sterk, want killzone is misschien 2x verwisselt. of de laser:(. en snap ookniet hoe dat kan, als je je ps3 nog net geen maandje heb. DUs als ik een demo speel is eer niks …
Laatste reactie door unknown, -
USB extreme PS2
door jwking- 3 reacties
- 10.9k weergaven
Ik heb voor mijn zoon USB extreme gekocht om ps2 spellen te spelen. echter weet ik niet hoe ik het allemaal moet aan pakken. Ik weet dat je een externe HD moet hebben die niet groter is dan 200GB en die sluit je achter de ps2 aan. Maar dan, is er iemand die stap voor stap in een beetje jip en janneke taal welke stappen ik moet nemen om de spellen te spelen. Heel veel dank alvast namens mijn zoontje mvg Jw O0
Laatste reactie door Duken, -
- 5 reacties
- 1.8k weergaven
als ik bijvoorbeeld een spel wil spelen bijvoorbeeld rome total war dan loopt die bij de wereld kaart vast en krijg ik rechts boven in mijn beeldscherm een rooie streep staan en moet ik op de reset knop drukken. maar het rare is ik heb op canirunit gekeken en die zegt dat ik heb makelijk aan kan ook op recommed. ik zou hier graag hulp mee willen hebben mvg. magicm14
Laatste reactie door Tom, -
ps2 modden
door nuby- 1 reactie
- 2.2k weergaven
hallo is er iemand die een ps2 kan modden ofzo regio zwevegem , kortrijk (
Laatste reactie door Dark Legend, -
- 2 reacties
- 1.4k weergaven
Zelf heb ik een laptop en een playstation 3. Mijn broertje heeft ee omgebouwde playstation 2, en een nintendo ds. Ik neem aan dat overal wel spellen voor te downloaden zijn, maar dat mijn originele playstation 3 die gedownloade spellen niet af kan spelen. Maar als ik spellen download, waar moet ik dan opletten? Welke bestands indelingen? En hoe moet ik ze op cd/dvd branden? Of in geval van de ds...waar moet ik dat op zetten? En wat zijn de addertjes onder het gras? Ik ben nog maar een leek
Laatste reactie door Dark Legend, -
- 4 reacties
- 2.6k weergaven
gister even weer spore geïnstalleerd.XD maar nu ik heb probeer op te starten zie je heel even dat hij aan het laden is maar daarna is zie ik niks meer. als ik dat in taakbeheer bij processen kijk staat hij daar wel bij. eerst was het ook zo dat ik dat ea download menager tekentje zag staan. dus dat heb ik verwijderd (ea download menager). maar nu krijg ik nog steeds hetzelfde. ik heb het spel overigens gedownload en er een crack over gezet. alvast bedankt, :friends: niels
Laatste reactie door nielsjansen94, -
GBA flashcard
door The Source- 0 reacties
- 1.7k weergaven
Weet iemand een goede flashcard voor mijn GBA Micro? Heb zelf al een CycloDS Evolution voor de DS + binnenkort een slot 2 flashcard zoals EZFlash 3 in 1 alleen ik zoek nog een standalone flashcard voor mijn micro om gba roms af te spelen en homebrew. dank bij voorbaat, The Source
Laatste reactie door The Source, -
- 1 reactie
- 1.2k weergaven
hallo ik heb een vraag ik heb de gekrackte versie van call of duty2 maar kan niet anline naar schijnt zijn daar patches voor als iemand die heeft stuur ze dan door aub
- 1 reactie
- 1.3k weergaven
hoi kan iemand patches doorsturen van call of duty 2 en hoe moet je dat downloaden en er in zetten
Laatste reactie door Farid., -
- 4 reacties
- 1.7k weergaven
beste mensen, ik heb al van verscheiden mensen gehoord dat je cod4 niet meer cracked kunt spelen. nou ik dus ook niet meer. (nieuw mobo cod4 opnieuw instaleert) maar al mijn vrienden die cood4 ook cracked spelen, spelen het nog elke dag. is dit niet een beetje vreemd?
Laatste reactie door killmaster, -
- 6 reacties
- 5.4k weergaven
hallo weet iemand de online cd key voor call of duty 1 want ik wil heer graag online spelen alvast bedankt :friends:
Laatste reactie door mitsas, -
Hey all, Ik heb fifa 09 gedownload met crack enzo, nu wil ik het spel opstarten, dan word die even zwart, dus ik dacht yes, hij werkt. maar daarna sluit hij gelijk weer af dan staat er. FIFA09.exe werkt niet meer Er word naar een oplossing voor het probleem gezocht. als iemand hier meer verstand van heeft, deel het maar met mij;)
hard geluid
door Maserati- 0 reacties
- 1.6k weergaven
Hey ik heb net me xbox op de lcd monitor van me pc aangesloten... Ik heb een vga cabel gekogt voor het beeld en een audio spliiter van 20 euro voor het geluid.. maar als ik nu me xbox aandoe is de geluid verschrikkelijk hard... ik kan hem ook niet zachter zetten, als ik gewoon muziek luister op de pc met dezelfde boxe lukt het wel met zachter zetten. weet iemand hoe?
Laatste reactie door Maserati, -
- 2 reacties
- 1.2k weergaven
Call of duty patch gebruikt, maar doet het nog steeds niet :S eerst kwam er te staan dat de gecrackte server waar ik in wou een ander versie is; 1.7. dus ik kreeg te horen dat een patch zoiets kan oplossen dus ging ik een patch downloaden (1.6-1.7). die zei dat ik als eerst 1.6 nodig had dus deed ik dat, lukte het ook, en daarna deed ik de 1.6-1.7 patch, toen stond er dat het succesvol was. maar toen ik het ging uitproberen lukte het niet en stond er wat er eerst ook stond :S heeft iemand raad?? alvast bedankt kaweian
Laatste reactie door kaweian, -
Fifa 2009
door SneakySnake- 2 reacties
- 3.1k weergaven
Beste Allemaal, Ik download niet zo vaak spellen, maar besloot eens Fifa 2009 te downloaden om het uit te testen. Ik speelde een Carriere seizoen en werd verliefd met bewijze van spreke Dus ik speelde het seizoen uit, en wilde door naar het volgende seizoen, totdat ik de volgende foutmelding kreeg : Oops, je spel is niet juist geverifieerd! En vervolgens kan ik nu geen enkele mode meer spelen. Wat moet ik doen om dit probleem te verhelpen? Note: Aan het begin vragen ze wel naar een registratie code, maar geen enkele key-gen van internet helpt.
Laatste reactie door SneakySnake, -
- 18 reacties
- 2.9k weergaven
[img width=600 height=332]http://cache.gawker.com/assets/images/kotaku/2009/03/onlive2_01.jpg [img width=600 height=333]http://cache.gawker.com/assets/images/kotaku/2009/03/onlive3.jpg [img width=600 height=358]http://cache.gawker.com/assets/images/kotaku/2009/03/onlive4.jpg http://www.gametrailers.com/player/47080.html - Part 1 http://www.gametrailers.com/player/47082.html - part 2 Bron:Kotaku
Laatste reactie door Farid., -
vga switcher
door Maserati- 1 reactie
- 1.9k weergaven
hey ik heb geleerd van een ander forum dat ik als ik xbox op me lcd monitor wil aansluiten een vga switcher nodig heb,,, omdat me monitor geen 2 uitgangen heeft waar ik zowel die van xbox en pc op kan aansluiten.. mijn vraag is in welk winkel kan ik die nu halen en wat is de prijs ongeveer voor zon ding? en hoe werkt het.. alvast bwdankt
Laatste reactie door Erwin., -
- 0 reacties
- 1.5k weergaven
eej, ik speel dus regelmatig Battlefield 2 ;D maar als ik nu in een server wil spelen krijg ik een error en ik heb Battlefield 2 de patch gedownload én geïnstaleerd(patch v1.41) van deze site: http://www.electronicarts.nl/downloads/2210/ maar het kan zijn dat ik gekickt wordt door mijn mod AIX 2.0: http://aixtended.com/clientfiles.html -als ik al door iets wordt gekickt hoe te voorkomen? -als ik door de mod wordt gekicked wat te doen(zonder de optie deïnstaleren -PBsetup doet het bij mij niet dan krijg ik een error(zie ook screenshot voor error PBsetup) van de volgende site: http://www.evenbalance.com/index.php?page=pbsetup.php wat kan ik nog doen? bvd [v…
Laatste reactie door martijn1, -
heeft iemand een cd code voor fear multiplayer op een site kon ik een mail krijgen voor de multiplayer maar de mail komt niet aan :-[
Laatste reactie door Sander, -
- 6 reacties
- 3.1k weergaven
Hallo ik heb een nintendo ds lite maar ik heb geen wifi ervoor. we hebben zelf een router maar die heeft niet de juiste instellingen. maar nu heb ik gehoord van een vriend (ik weet niet zeker of het waar is) dat je pc die met je router is verbonden als een soort 2de router kan laten werken. zodat je met je ds met je pc verbind en tog zo op internet kan. dus: router--->pc----> ds of iets anders. maar ik weet niet of het waar is. als dit waar is (of iets wat er wel op lijkt) zou diegene me dan kunnen helpen Dank u wel O0
Laatste reactie door Zombymario, -
- 24 reacties
- 3.4k weergaven
heej ik heb dus battlefield 2 en ik heb een mod van aix 2.0 geinstaleerd(echt vet) maar ik wil dus spelen in een aix 2.0 server of in een battlefield 2 server maar ik wordt eruit gezet dit is de foutmelding: punkbuster foutmelding punkbuster heeft je verbinding verbroken de reden hiervoor vind je hieronder punkbuster foutmelding punkbuster kicked wheelieking_ownsz(for 0 minutes) this PB server requires(A1393 C2.150) error loading weet iemand wat ik moet doen of juist niet en wat ik moet downloaden? bvd(plz reply)
Laatste reactie door martijn1, -
- 4 reacties
- 1.4k weergaven
halo weet iemand hoe ik medal of honor airborne instaleren kan heb alles geprobeerd luk niet Bedankt
Laatste reactie door katarina, -
- 0 reacties
- 1.7k weergaven
Hallo, Kan iemand mij helpen? Ik zou graag Wotlk willen installeren op mijn computer (is niet van cd, maar van de officiële download van de officiële Blizzard website) maar ik krijg deze error: The installer was unable to read the file "C:\Program Files\Common Files\Blizzard Entertainment\World of Warcraft Installer\Installer Tome 4.mpq". This error may be caused by problems with the media or drive at C:\--for example, a scratched or dirty CD-ROM/DVD-ROM, hard drive corruption, or a networking problem while downloading the installer. (The data being read was "MPQs-2\LichKing common\unconditional\Data#lichking.MPQ\World\maps\Northrend\Northrend_35_25.adt", and the erro…
Laatste reactie door Valcorb, -
- 2 reacties
- 1.5k weergaven
ik had al 1 gevonden maar die deed het niet. wie weet waar ik er 1 kan vinden alvast bedankt
Laatste reactie door Schaapje,