Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4279 discussies in dit forum
-
weet iemand een site waar ik spellen op mijn r4 kan downloaden?
Laatste reactie door giganielsie, -
- 6 reacties
- 4.9k weergaven
Heyyy.. Het volgende: Ik wil graag Mijn PC met mijn Xbox 360 verbinden. - Mijn PC maakt verbinding vanaf de router met een netwerkkabel. - Er gaat een netwerk kabel van mijn PC naar de 360 - Heb een thuisnetwerk aangemaakt, Mediaplayer 11 goed ingesteld, media delen enz.. - Nou kan mijn PC de 360 niet vinden, en andersom ook niet. Wat doe ik nou verkeerd.. ?? Volgens mij moet het namelijk kunnen op deze manier. Ik heb wel gewoon internet verbinding via mijn PC, maar niet op mijn 360. als ik online wil gamen gooi ik gewoon die draadloze USB Ding van microsoft er weer op, dat is het probleem niet. zou graag Media willen streamen naar m`n 360. Alvast bedankt O0 T…
Laatste reactie door Farid., -
- 1 reactie
- 1.8k weergaven
hey, ik heb sinds de laatste update van warrock een probleem, namelijk dat steeds als ik warrock start dat ik dan bij de updater vast kom te staan. er staat: cannot extract a zip file [sub4.zip]. hoe los ik dit op? opnieuw installeren werkt niet :'( :'(
Laatste reactie door Jeroen, -
- 6 reacties
- 2k weergaven
ik heb Crysis Warhead gedownload, geinstalleerd en de crack gebruikt. Hij staat nu op mijn bureablad maar wanneer ik hem wil opstarten wordt het beeld even zwart (lijkt alsof hij begint te laden) en dan na 3 seconde gaat hij weer terug naar bureablad.... er gebeurt eigenlijk dus helemaal niks weet iemand hier eenoplossing voor?
Laatste reactie door rpouwels94, -
- 8 reacties
- 2k weergaven
halllo allemaal mmm ik heb laats mirror edge gedonwload blablabalb alles gedaan geinstal;leerd en nu wanneer ik heb wil starten staat er "voer hier je regristratie code in. voer de regristratiecode in die je vind in je bevestiging email, in de handleiding of op de verpakking van de game of op de game card" je kan kiezen van verdergaan tot niet verdergaan al klik je op verdergaan staat er invalid code ofzo en niet verdergaan staat er kan game niet starten. kruisje is er ook niet alvast bednkt gr de baas>>> :-[
Laatste reactie door de baas, -
- 130 reacties
- 73.2k weergaven
Misschien een beetje vroeg maar ik denk dat er heel wat vragen komen over Red Alert 3. In dit topic word besproken wat Red Alert 3 is, dus agemplay etc. Ook komen er een paar linkjes naar werkende torrents of andere links waarvan je die kan downloaden. Inhoud 1.0 Informatie 1.1 Trailer 1.2 Gameplay 2.0 Werkende torrentlinks 2.0.1 Torrents 2.0.2 Nieuwsgroepen 2.1 Bekende werkende cracks 2.2 Bekende werkende keys. 1.0 Informatie Command & Conquer: Red Alert 3 is een toekomstig real-time strategy computerspel, aangekondigd op 14 februari 2008, in de Command & Conquer serie door die wordt uitgegeven door Electro…
Laatste reactie door Heisenberg, -
serial Fable-the lost chapters
door Gast Wimpy- 4 reacties
- 2.4k weergaven
hallo, weet iemand waar ik een serial voor fable the lost chapters kan downloaden?
- 4 reacties
- 2.1k weergaven
Hey! de sims 2 heb ik op dvd, en heb hem ook geinstalleerd, met code enzo. maar nu krijg ik als ik de sims wil starten een of ander bericht dat er een fout is en ik heb werkelijk geeeen idee wat ik moet doen Er staat onder andere in: Dit programma heeft een bekende compabiliteitproblemen. Iets van dat er problemen zijn met mn windows(ik heb vista misschien dat dat ut is) Ik kan um wel gewoon opstarten enzo, maar hij loopt dan naderhand gewoon vast -.- Zou aub iemand me willen helpen? alvast bedankt
Laatste reactie door fonteintje, -
- 3 reacties
- 2.3k weergaven
Hey, Ik heb The Godfather II reloaded versie gedownload, alleen nu wil ik het .rar bestand uit pakken en dan geeft ie een fout aan, dat er geen archieven zijn gevonden, is het spel nu nooit speelbaar, of hoef ik slechts iets te veranderen?
Laatste reactie door Cédric., -
- 6 reacties
- 2.8k weergaven
eej ik heb dus een vraag ik wil mijn xbox 360 elite late ombouwen maar is dit -veilig -welke zaak kan ik vertrouwen -wat flashen. -is dit een betrouwbare site: - http://www.ombouwexpert.nl/xbox360.html - http://www.ombouwlimburg.nl/xbox360.php - http://www.xboxheerlen.nl/ -http://www.ombouwmaastricht.nl/2008/xbox360.html ik zou echt heel graag willen weten welke het veiligst is en die niet beschadiging van het garantieplaatje. plz help me bvd
Laatste reactie door martijn1, -
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
Hey, Ik heb PES 2009 gedownload, de ripped editie. Nu wil ik installeren en geeft ie dit aan: http://img90.imageshack.us/my.php?image=pes2009.jpg MVG Thijs93
Laatste reactie door Thijs, -
- 8 reacties
- 5.3k weergaven
Ik heb het spel Euro Truck Simulator gedowload en geinstalleerd. In plaats van de normale kleuren is alles blauw ??? Kan iemand mij hierbij helpen om dit te verhelpen? Mvg
-
- 6 reacties
- 3.6k weergaven
Hallo , zijn er private servers van lord of the rings online ? want ik wil het spel graag spelen , maar ik heb geen zin om er veer geld voor neer te tellen . Alvast bedankt.
Laatste reactie door Tom, -
GTA 4 kraak
door anrx1- 1 reactie
- 1.4k weergaven
Beste mensen, Ik heb zojuist GTA 4 gedownload en geinstalleerd.. Ik moet nu een serial nummer intypen en ik kom er niet uit met al die crack en dll bestanden? kan iemand mij vertellen hoe ik dit moet aanpakken? ben niet zo bekend met cracks kocht alles altijd, dus een uitgebreide uitleg is nooit overbodig groetjes Mij
Laatste reactie door Tom, -
- 3 reacties
- 5.5k weergaven
Hoi Ben helemaal nieuw hier en hoop wat hulp te vinden bij mijn vreemde probleem!! Ik heb al flink zitten spitten in dit forum maar kan niks verglijkbaars vinden Nou komt die Ik ben al een tijdje bezig met de DSTT kaart Onze hele familie is fan Ik heb dus al div kaartjes gemaakt (neefjes nichtjes je kent het wel) Die van mijn eigen dochte draait al maanden probleemloos Maar andere lopen na een behoorlijke tijd spelen vast Kaart start nog wel op,games ook zichtbaar Maar met spel opladen slaat de boel vast Ik wordt er helemaal horre torre dol van want tantje mag alles zien op te lossen Akties die ik al heb ondernomen,hele boel over nieuw gemaakt Speelt dan weer …
Laatste reactie door Cédric., -
- 1 reactie
- 2.2k weergaven
Ik speel vaak runescape en dan hoor ik soms en ik zie soms op websites dat er runescape cheats zijn of hacks maar dan hoor ik vaak dat ze nep zijn. maar ik hoor ook vaak dat ze weer echt zijn. kan iemand nou precies vertellen hoe dat nou zit met die hacks en cheats??? MVG
Laatste reactie door Robin, -
- 0 reacties
- 1.7k weergaven
heey ik had hem geinstalleerd en alles alleen als ik hem nu wil opstarten komt er kan toegangspunt van procedure _BinkCopyToBufferRect@44 niet vinden in DLL-bestand binkw32.dll en als ik hem bij de j schijf open komt er: Deze toepassing kan niet worden gestart omdat binkw32.dll niet kan worden gevonden. het opnieuw installeren van deze toepassing kan dit probleem oplossen
Laatste reactie door dundee, -
- 5 reacties
- 1.8k weergaven
ik ben dus een noob in crack games enzo en ik wil graag wat games downloaden. Ik weet jammer niet hoe dat moet. Zou iemand me kunnen helpen? Neem maar van me aan dat niets van crackprogramma's heb, ik weet er helemaal niets van. Ik heb al youtube filmpjes bekeken maar niets lukt. Please, help!
- 4 reacties
- 1.7k weergaven
Hallo, Ik wil dus call of duty 4 pro mod gaan spelen, alleen hoe installeer je dit precies? MVG Thijs Post Merge: april 01, 2009, 01:06:47 pm Er is heir dus niemand die ook pro mod speelt?
- 3 reacties
- 1.5k weergaven
ik ben niet egt de grooste in het douwnloden maar ik heb het spel ge instaleerd met alcohol120% (trail) maar nu loop ie vast met opstarten na het munu en als ik de crack in wil zetten gaat dat niet wie kan me helpen PLZZZ
probleem pes 09
door paco123- 4 reacties
- 2k weergaven
hoi, ik ben pas net begonnen met downloaden dus ik weet nog niet zo veel. ik had pes 2009 iso gedownload en hem gemount met daemon tools, maar als ik hem wil spelen staat er: please insert the original pes 2009 cd/dvd. hoe kan ik dit oplossen? en ik had hem al wel geinstalleerd.
age of empires 3
door waltere- 8 reacties
- 2k weergaven
ik heb allen aog3 gedouwnload maar ik kan hem niet openen het is een iso bestand maar ik kan de autorun niet vinden :'( en hoe kan ik heb dan laten instaleren de crack zat in het bestand en de reamme staat Auto run disk , and it should start the installer. If not, explore the disk and click install.bat serial numbers are on the disk. enjoy... jakesdad ;
Laatste reactie door xxlbuk, -
- 0 reacties
- 1.8k weergaven
ik ga wat vertellen over steam. -steam is een programma waarmee je demo's kunt opzoeken en meteen downloaden, op steam kun je ook spellen kopen. bij steam kun je spellen downloaden en daarna meteen spelen. nog enige uitleg van de site+download: http://store.steampowered.com/about/ -Direct toegang tot je favoriete games De volledige Steam-bibliotheek en alle toekomstige Steam-releases binnen handbereik. Nadat je een spel hebt gekocht, kun je het meteen downloaden en spelen. Sluit je aan bij de Steam-community Je kunt iemand vinden om mee te gamen, afspreken met vrienden, groepen met dezelfde interesses zoeken, en chats, wedstrijden en toernooien organiseren en bi…
Heej allemaal! Ik dacht, ik trek even een oud spel uit de doos en kwam op Age of Empires 1. Hartstikke veel zin in natuurlijk, installatie ging goed. Dus ik opstarten, maar dan komt er de volgende error: Could not initialize graphics system. Make sure your Video Card and Driver are compatible with DirectDraw. Nu heb ik geen flauw idee wat DirectDraw is dus ik vraag even wat hier aan te doen is. Ik kan het spel makkelijk aan met mijn PC specs, heb al een test gedaan op srtest.com Ik kan ook alle andere versies van AoE spelen, alleen dus AoE 1 en de uitbreiding van AoE 1, The Rise of Rome niet. Weet iemand hoe ik dit op kan lossen? Erik
Laatste reactie door waltere, -
Company of Heroes
door Maddock- 2 reacties
- 1.3k weergaven
Ik heb al heel lang een spel dat Company of Heroes heet,een paar maanden geleden heeft het altijd gewerkt. Alleen ik probeer het nu de hele tijd op te starten en dan geeft die dit aan. Failed to find a supported hardware rendering device .Ensure that your system meets the minimum requirements for Company of heroes.Verify that Direct X is properly installed and that you have the latest drivers for you system. En mijn pc kan gewoon de minimale systeemeisen aan . Mijn pc: Intel® Pentium® 4 CPU 2.41GHz System RAM 512MB En mn videokaart een 128MB
Laatste reactie door Maddock,