Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4273 discussies in dit forum
-
- 2 reacties
- 1.5k weergaven
Als Ik een wedstrijd speel moet er normaal in het balkje onderaan het etappe profiel staan maar dit staat er niet bij mij.. Wie Kan mij helpen? Laurenszz http://i40.tinypic.com/j77t54.jpg
Laatste reactie door xxlbuk, -
- 4 reacties
- 1.7k weergaven
kan je 2 gb van r4 ds verhogen?
Laatste reactie door Cédric., -
- 19 reacties
- 18.3k weergaven
Hallo, Ik heb een probleem met empire total war ik krijg hem niet aan de praat en ik heb geen idee wat ik fout doe ik unpack dan mount ik het en dan doet de razor installer een beetje raar maar uiteindelijk was het wel geinstaleerd maar de crack die erbij zat werkte niet.
-
- 1 reactie
- 1.3k weergaven
ik heb cod 5 gedownload en de map pack 1 maar ik nergens de map veruckt vinden.(ik heb ook al bij de miltiplayer gekeken) weet dus iemand waar hij staat?
Laatste reactie door Robin, -
- 8 reacties
- 2.5k weergaven
Hallo allemaal, Ik heb ff een vraagje. We zijn er over aan t denken om een DS aan te schaffen maar nu is mijn vraag om hjier gedownloade spellen op te spelen moet ik er dan nog iets aan laten ombouwen zoals met de wii of iets bij kopen of zijn deze spellen meteen te spelen? ik heb de handleiding hierover gelezen en las iets over een micro sd kaart maar zit deze bij een ds als je deze koopt of is dit iets dat je er zelf los bij moet kopen? Alvast bedankt.
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 0 reacties
- 1.5k weergaven
Voor de mensen die niet goed weten hoe je snel een Wii spel download... heb ik een handig artikel geschreven: /Edit SPAM Slot.
Laatste reactie door zon_jeroen, -
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
Voor de mensen die niet goed weten hoe je DS games download... heb ik een handige handleiding: /Edit SPAM Slot, wij overleggen nog wat er gaat gebeuren.
Laatste reactie door zon_jeroen, -
- 5 reacties
- 1.6k weergaven
nou ik denk dat het aan me videokaart licht... ik heb een nivedia 8800. een goeie,. en dan moet ik zoon blauwe stekker in de achterkant van me computer doen.. van de videokaart. en dan blijft het beeld zwart.. hoe moet ik ervoor zorgen . dat het beeld het gewoon doet . dat je het opvideo kaart speelt?
Laatste reactie door Duken, -
- 1 reactie
- 1.3k weergaven
Ey mensen, moderators. Ik heb eenv raag. Ik heb al vanaf het begin fm2009, op de pc heb ik hem met moeite geinstaleerd en daar speelt die (ondanks foutmeldingen) gewoon. Nu wil ik het spel op de laptop instaleren en lukt voor geen meter. Als ik hem nou via steam of die unilogic of hoe dat heet instaleer dan vraagt die (nadat die is geinstaleerd) en ik hem open, de activeringscode. Dan krijg je dat activeringsschermpje, dan vul ik de code in , dan verstuurd die de activeringscode en daarna geeft die steeds aan: de activatiecode kan niet verstuurd worden omdat er geen verbinding met het internet is. Terwijl dit steeds wel zo is. Mijn laptop is een Extensa5220 intel celeron…
- 3 reacties
- 1.5k weergaven
ik heb cod4 gedownload maar als ik online wil spelen en ik klik op een host dan komt er ''key code in use, please try reconnection later '' te staan. wat moet ik doen om online te kunnen spelen?
Laatste reactie door kipneck, -
- 1 reactie
- 1.4k weergaven
Hey iedereen, Het is een veelgestelde vraag maar ik vind er maar geen antwoord over. Ik weet dat ik niet op vakantie kan gaan in fm 09 omdat ik fm 09 heb gedownload. Maar kan ik dit oplossen door eventueel iets te downloaden? Please help! Glengiii
- 7 reacties
- 1.4k weergaven
Weet iemand welk programma ik moet downloaden om mijn Xbox 360 controller te gebruiken voor COD 4 op mijn pc? En weet iemand ook hoe je dat programma vervolgens gebruikt?
- 2 reacties
- 1.3k weergaven
Ik heb wederom een probleem met het opstarten van een spel als ik deze heb gedownload en geinstalleerd. Hij geeft weer de melding dat ik de disc moet invoeren. Nou is mij daarstraks een link gegeven(voor COD 4) om de crack te downloaden(www.gamecopyworld.com). Dit werkte direct Mijn vraag is nu dus eigenlijk, hoe zoek ik zelf zo'n crack op deze website voor civilization?
Laatste reactie door Jonathan_89, -
- 8 reacties
- 1.4k weergaven
Ik gebruik Daemon om COD4 te spelen en dat lukt heel aardig want ik heb de game geinstalleerd. Echter kan ik geen 'single mode' spelen want dan begint ie wel te klagen over het feit dat er geen disc is... kan ik hier ook om heem met Daemon?
heb my sims geinstaleerd maar nou doet hij ut niet hij geeft aan: 'conflict met emulatiesoftware gedetecteerd' kan iemand mij helpen??
Laatste reactie door giganielsie, -
- 6 reacties
- 2.6k weergaven
Hoi Ik zit ongeveer halfweg in de single player van COD4, wanneer het spel plots vast loopt en de volgende foutmelding weergeeft: Loading fastfile village_assault Fastfile for zone 'village_assault' appears corrupt or unreadable (code 107.) Ik heb het al een paar keer geprobeerd, maar telkens loopt hij vast :s Kan iemand mij helpen? Mvg Forche
Laatste reactie door forche, -
- 11 reacties
- 11.9k weergaven
Hoi iedereen. Ik ben op zoek naar Tribal Wars cheats. Ik en mijn vrienden zitten in wereld 12 en we willen graag wat cheats om bijvoorbeeld meer hout, leem en ijzer te krijgen of om een adelshoeve te krijgen. Nja als het maar cheats zijn!!! Alle cheats voor TW zijn welkom!!! Ik hoop dat jullie er wat hebben! Alvast bedankt, [shadow=red,left][move][glow=green,2,300]Ivo b.[/glow][/move] PS: mijn naam op TW is: ivob
Laatste reactie door Sander, -
- 10 reacties
- 1.8k weergaven
Ik heb laatst het spel Virtua Tennis 3 gedownload. Ik moest de crack installeren nadat ik aparte schijf heb moeten maken. Gemount ofzoiets (Dit is wel allemaal gelukt.) Er stond dat ik de crack moest kopieren en toen moest plakken in map van het originele bestand(Sega)blablabla. Dit heb ik ook gedaan. Alleen het was dus de bedoeling dat hij het erna deed. Maar toen drukte ik op play en toen zei hij nog steeds: Please insert CD-Rom.... Hoe kan ik dit spel laten werken. Ik wil het heel graag spelen. Alvast bedankt.
Laatste reactie door koekie, -
- 3 reacties
- 1.5k weergaven
Assasin's creed. er staat steets plaats cdrom:S .. hoe gaat dat weg?? wie kan me effe helpen?
weet iemand een site waar ik spellen op mijn r4 kan downloaden?
Laatste reactie door giganielsie, -
- 6 reacties
- 4.9k weergaven
Heyyy.. Het volgende: Ik wil graag Mijn PC met mijn Xbox 360 verbinden. - Mijn PC maakt verbinding vanaf de router met een netwerkkabel. - Er gaat een netwerk kabel van mijn PC naar de 360 - Heb een thuisnetwerk aangemaakt, Mediaplayer 11 goed ingesteld, media delen enz.. - Nou kan mijn PC de 360 niet vinden, en andersom ook niet. Wat doe ik nou verkeerd.. ?? Volgens mij moet het namelijk kunnen op deze manier. Ik heb wel gewoon internet verbinding via mijn PC, maar niet op mijn 360. als ik online wil gamen gooi ik gewoon die draadloze USB Ding van microsoft er weer op, dat is het probleem niet. zou graag Media willen streamen naar m`n 360. Alvast bedankt O0 T…
Laatste reactie door Farid., -
- 1 reactie
- 1.8k weergaven
hey, ik heb sinds de laatste update van warrock een probleem, namelijk dat steeds als ik warrock start dat ik dan bij de updater vast kom te staan. er staat: cannot extract a zip file [sub4.zip]. hoe los ik dit op? opnieuw installeren werkt niet :'( :'(
Laatste reactie door Jeroen, -
- 6 reacties
- 2k weergaven
ik heb Crysis Warhead gedownload, geinstalleerd en de crack gebruikt. Hij staat nu op mijn bureablad maar wanneer ik hem wil opstarten wordt het beeld even zwart (lijkt alsof hij begint te laden) en dan na 3 seconde gaat hij weer terug naar bureablad.... er gebeurt eigenlijk dus helemaal niks weet iemand hier eenoplossing voor?
Laatste reactie door rpouwels94, -
- 8 reacties
- 1.9k weergaven
halllo allemaal mmm ik heb laats mirror edge gedonwload blablabalb alles gedaan geinstal;leerd en nu wanneer ik heb wil starten staat er "voer hier je regristratie code in. voer de regristratiecode in die je vind in je bevestiging email, in de handleiding of op de verpakking van de game of op de game card" je kan kiezen van verdergaan tot niet verdergaan al klik je op verdergaan staat er invalid code ofzo en niet verdergaan staat er kan game niet starten. kruisje is er ook niet alvast bednkt gr de baas>>> :-[
Laatste reactie door de baas, -
- 130 reacties
- 72.8k weergaven
Misschien een beetje vroeg maar ik denk dat er heel wat vragen komen over Red Alert 3. In dit topic word besproken wat Red Alert 3 is, dus agemplay etc. Ook komen er een paar linkjes naar werkende torrents of andere links waarvan je die kan downloaden. Inhoud 1.0 Informatie 1.1 Trailer 1.2 Gameplay 2.0 Werkende torrentlinks 2.0.1 Torrents 2.0.2 Nieuwsgroepen 2.1 Bekende werkende cracks 2.2 Bekende werkende keys. 1.0 Informatie Command & Conquer: Red Alert 3 is een toekomstig real-time strategy computerspel, aangekondigd op 14 februari 2008, in de Command & Conquer serie door die wordt uitgegeven door Electro…
Laatste reactie door Heisenberg,