Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4273 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
Ik heb gisteren op 29/04 tijdens ik cod2 was aan het spelen in console /cp ingetypt Nu ik wist dat het iets negatiefs was maar sindsdien start mijn pc constant opnieuw op en altijd nadat ik cod2 afsluit maar anders ook soms .. Weet iemand hoe je dit probleem oplost? Tnx Greetz filip_v
Laatste reactie door filip_v, -
- 3 reacties
- 1.9k weergaven
nu ik (al een tijdje) weet dat je de psp 3000 niet kunt ombouwen, betekent dat dan ook dat je er geen homebrews op kan zette of afspele??/ want ik had laatst ultimate psptube op mn psp gezet, toen ikem wou starte stond er dat ie beschadigt ofzo was en het niet kon afspele hetzelfde geld voor de homebrew torche. is er iets wat ik kan doen, of is het weer afwachten?????? doei 102
Laatste reactie door miran102, -
- 1 reactie
- 2k weergaven
Heey mensen, Heb effe een vraagje over die nieuwe game van Avatar. Hoe kan ik die "Chamber of Elements" uit eigenlijk? Ik snap er echt niks van ben al 2 dagen aan het proberen. groetjes, Yolanneke
Laatste reactie door denno127, -
- 4 reacties
- 2.3k weergaven
Hallo allemaal, ik heb een tijd geleden De Sims 2 gedownload en succesvol gespeeld. Ik heb nu ook de uitbreidingen gedownload, en probeer die nu ook te spelen. Ik ben begonnen met Bon Voyage. Volgens mij heb ik iets met magicISO gedaan, toen met winRAR uitgepakt en toen geïnstalleerd. Het rare is nu alleen, dat ik de uitbreiding Bon Voyage dus heb geïnstalleerd, maar hem niet kan spelen. Ik krijg dan de melding: Wrong disc inserted. Please insert the original "The Simsâ„¢ 2 Bon Voyage" CD/DVD. Ik kan namelijk niet met Daemon Tools de 'cd' van Bon Voyage openen, op een of andere manier heb ik die niet als het goede bestand. Ik probeer telkens van alles, maar…
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 9 reacties
- 1.8k weergaven
hallo, gistere heb ik GTA IV gedownload, ik heb hem geinstalleerd alles ging goed, maar nu staat dat niet in de lijst van mijn programma's, ik kan het nergens terug vinden, dan als ik ga naar program files staat het er wel tussen. kan iemand me helpen want ik word er zot van :-[
- 1 reactie
- 3.5k weergaven
hallo, Ik heb de sims 2 appartement leven maar nu wil ik en me susje hem wel eens spelen te gelijkertijd maar dat kan niet dus heb ik daemon gedownload en daar die cd gemount want ik had wel eens gehoord dat je dan zonder cd kan spelen maar nu geeft hij de volgende fout "Conflict met emulatiesoftware gedetecteerd" wat kan ik hieraan doen?
Laatste reactie door Farid., -
- 7 reacties
- 11.2k weergaven
hallo, ik zou graag zelf een server willen maken, op silabsoft (http://client.silabsoft.org/client.php) hoe doe je dat? - een private server maken? - 'cheats' erin voegen - hem online zetten -zorgen dat mensen hem vinden - hem beheeren - een no-ip maken (anders kunnen ze je ip zien) dat zou ik graag allemaal weten... heeft er iemand verstand van?
Laatste reactie door martijn1, -
- 1 reactie
- 1.7k weergaven
Ik wil online met underground 2 maar ik weet niet hoe? Steeds als ik naar het vakje internet ga zijn er geen games om te joinen? Ik heb de illegale versie.
crack invoegen
door marco1- 2 reacties
- 1.3k weergaven
Hoi, Als ik een crack versleep wordt het altijd een snelkoppeling. Hoe kan ik dit oplossen? Alvast bedankt!
- 21 reacties
- 6.2k weergaven
hey allemaal, Ik heb hier een mooi stuur met pedalen liggen en nu wil ik daar wel is mee gaan racen . Ik heb GRID op mijn computer staan maar daar is het sturen echt HEEL SLECHT :s. Weet iemand een ander leuk race spel (het liefst met een beetje bekende banen) waar het stuur het wel goed mee doet? Het zou leuk zijn als Zandvoort erbij zit. Alvast bedankt, Groeten Niels
Laatste reactie door giganielsie, -
- 2 reacties
- 1.3k weergaven
hoy ik heb een vraag ik heb avast virusscan en kan niet met call of duty 4 en 5 trainer gebruiken en eerst wel Bedankt
Laatste reactie door katarina, -
- 15 reacties
- 26k weergaven
Hallo ik heb gehoord dat er een usb-loader voor de wii uitkwam. Met dit kan je je wii spellen op een USBtje zetten en zo met een speciale homebrew programma zo die wii spellen zo afspelen zonder ombouwen en dergelijke. maar ik snap niet egt hoe dat ding nou werkt, wat je allemaal nodig hebt en natuurlijk hoe gevaarlijk is het? zou iemand mij hier meer uitleg over kunnen geven mvg ik, mijzelf en me eigen
Laatste reactie door ActionWaction, -
Punkbuster COD 4
door Geertt.- 2 reacties
- 2.2k weergaven
Zoals jullie al zien heb ik een probleem met PB op cod4. Elke x als ik in een server ga word ik gekickt met de volgende message : service communication failure: PKBSTRB.exe initialization failed'. Ik heb al 10x pb opnieuw geinstalleerd en geupdate. En vanmiddag deed ik dat en toen deed hij het opeens maar een uurtje later was de pret alweer over. Iemand een idee wat ik kan doen? Ik heb btw : Panda antivirus Legale Cod Windows viste Mvg Geert.
Laatste reactie door Sander, -
- 13 reacties
- 3.2k weergaven
Hee! Ik zit nu al handerhalve week de sims 2 double deluxe met alle uitbreidingpaketten te downloaden. Maar nu zit mijn download op 99% en hoeft ie nog maar 0.03gb te downlaoden, hij staat nu op 15.09 van de 15.12 maar soms dan gaat ie weer 0.01 achteruit en dan weer vooruit, en er komt dus niks bij als het zo doorgaat. Maar Limwire (daar download ik mee) laat gewoon zien dat het nog een kwartiertje over is tot ie klaar is... maar ik moet ik nu een nieuwe download nemen of gewoon wachten, ik hoop dat er iets aan gedaan kan worden, want ik zit er al zoo lang op te wachten :'(
Laatste reactie door Sneakerz, -
- 8 reacties
- 2k weergaven
Hallo ik heb een vraagje. Ik heb nu een NDS emu gedownload met pokemon diamond, maar ik moet in het begin het midden van de pokéball aanraken, maar ik heb geen idee hoe dat moet. Kan iemand mij dat uitleggen?
Laatste reactie door Robin, -
- 14 reacties
- 2.6k weergaven
ik wil graag gran turismo 5 op de pc spelen maar daar is hij niet op uitgekomen dus vroeg ik mij af of dat mogelijk is (meet een emulator bijvoorbeeld)
- 1 reactie
- 1.3k weergaven
hallo allemaal ik heb de laatste tijd veel geprobeerd op cracked servers te spelen voor cod 4 maar ik krijg altijd de melding :iets van een global punkbuster guidban ofzoiet ... kan ik dit verhelpen?? of zijn er gecrackte servers zonder punkbuster?
Laatste reactie door snor1991, -
ea games 1 2
door nielsjansen94- 26 reacties
- 3.5k weergaven
ik heb de laatste tijd meerdere spellen van ea gedownload en ze werken geen van allen(meer): nfs Pro Street: deed het wel. nfs undercover: deed het wel. fallout 3: deed het wel. spore: heeft het bij mij wel eerder gedaan(op andere pc). battlefield 2 (plus uitbrijdingspakketen): hebben het nooit gedaan (heb ik sinds vannochtend). dit vind ik eigenlijk best wel apart aangezien het allemaal van ea is. ik had eerst ook ea download manager maar die heb ik er weer af gegooid(toen stond bf2 er nog niet op dus zou die het moeten doen als het hiermee te maken heeft.). niels
Laatste reactie door nielsjansen94, -
Wii-DS
door sandra17281- 5 reacties
- 2.4k weergaven
Hoorde laatst dat t mogelijk zou zijn om spellen van de DS te spelen op de Wii. Is dit inderdaad mogelijk?
Laatste reactie door Zombymario, -
spelen na imagen
door waldek- 9 reacties
- 2.2k weergaven
halloo allemaal ik heb cod 4 gedownload en geinstallerd met behulp van het mounten van een image maar wanneer ik het wil spelen komt er da de juiste cd moet ingezet worden. Ik heb gehoord dat dit met een "crack " moet maar leg eens uit waar vind ik dat en hoe "activeer" ik het ?
Laatste reactie door Robbert, -
- 2 reacties
- 1.3k weergaven
hoi, kan iemand mij een keycode voor diablo 2 geven aub? ik ben de mijne kwijt! ik heb originele voor alle duidelijkheid maar de keycode ben ik kwijt!
Laatste reactie door Sander, -
- 30 reacties
- 7.2k weergaven
yu ik heb battlefield 2 en heb verschillende dingen geprobeerd om craked servers te joinen maar lukte nooit daarom vraag ik hier als iemand mij kan helpen dus kan iemand mij helpen leg het dan stap voor stap uit het zouw me een blij mens maken O0
mods gta sa
door waldek- 2 reacties
- 1.3k weergaven
hallo allemaal ik heb gta sa gedownload en ik zou nu graag mods installeren bv auto's, ufo's, bigfoot enz maar hoe???
- 9 reacties
- 3.2k weergaven
hey ik wil me xbox 360 op me pc´s lcd scherm aansluiten zodat ik er op kan computere en xboxe... via deze filmpje± http://www.youtube.com/watch?v=xRgL-cE95SI weet ik al dat ik die vga kabel nodig heb, nou heb het opgezocht en voor 12 euro eentje krijgen bij een online shop. maar me vraag is waar kan ik die ander kabeltje hale waar je je die rood en wit van audio indoet... want anders heb ik wel beeld maar geen audio thx...
- 6 reacties
- 1.6k weergaven
ik wil et gwwn weten wat jullie leuker vinden :-[
Laatste reactie door martijn1,