Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4279 discussies in dit forum
-
- 3 reacties
- 1.3k weergaven
ik heb my fitness coach gedownload voor de wii van wiierd, ik heb hem meteen gebrand, En het is een pal. maar toen ik hem in de wii deed, stond op mijn wii dat de disk niet gelezen kon worden? ik heb een wii met wiikey. wiikey heeft de laatse update MvG. AntiAdmin
Laatste reactie door antiadmin, -
- 1 reactie
- 1.3k weergaven
ik heb vanmiddag gta 4 gedownload op de pc. Als ik hem wil draaien moet ik serial invoeren voor internet acces ofzo. dat komt natuurlijk omdat ik geen crack heb dus ik heb er een paar geprobeerd. sommigen deden het helemaal niet en bij anderen kreeg ik als ik de launcher activeerde, een zwart hokje met als `naam` het domein waar gta in stond en een pinkent liggend streepje (alsof er wat getypt moest worden, wat niet kon). Het deed me denken aan een `uitvoeren` hokje. Wat is het probleem? Doe ik iets verkeerd of zijn de cracks verkeerd? bvd. edit: ik ben nog tamelijk nieuw met het downloaden dus please wel duidelijk zijn :, kheb al topics gelezen op dit foru…
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 14 reacties
- 3.4k weergaven
Sinds kort heb ook ik, een wii Tot nu toe heb ik alleen nog wii sports, wat nogal begint te vervelen.. Heb een beetje rondgekeken op internet, en spellen als need for speed undercover of prostreet lijken me wel wat.. Maar een race spel voor de wii? Kan me bij de besturing voor een race spel weinig voorstellen, Wat zijn jullie ervaringen met racen op de Wii? Is de besturing nauwkeurig, zijn er bijzonderheden wel/geen stuurtje? enzovoorts..
Laatste reactie door ActionWaction, -
- 2 reacties
- 1.4k weergaven
weet iemand regristratie code voor lord of the rings the battle for middle earth plz help me ???
- 15 reacties
- 7k weergaven
Ik ben al bijna drie uur aan het zoeken voor een crack, en geen een crack werkt voor Spore. Even in het kort: Spore is een spel waar je in de ruimte kan reizen, je planeet op kan bouwen ect. Wat er gebeurd: Als ik de key invul dan klik ik op "Klaar" en dan komt het schermpje weer terug en als ik Niet verder gaan klik krijg ik blabla dat de code ongeldig is. :geheim:
Laatste reactie door gior13, -
- 2 reacties
- 1.7k weergaven
Ik heb de torrent van sims 2 nachtleven gedownload Maar wat nu!!!! Wil iemand mij hier mee helpen. Thnks
Laatste reactie door djdiontje, -
- 20 reacties
- 3.9k weergaven
Heb gedowload. Ik unrar het, installeer het en alles verloopt vlot. Ik klik op het icoon van WSC, ik krijg een instellingen schermpje, druk op play en er gebeurd niets. Wie kan mij helpen? Thanks
Laatste reactie door ruben373, -
- 2 reacties
- 3.3k weergaven
hallo, ik heb een hele collectie van psp games,ds games en ik zou die graag willen delen met andere mensen ( www.pspiso.com ) kan iemand mij daarbij helpen groeten joris
Laatste reactie door Joris., -
- 2 reacties
- 1.6k weergaven
bestaan er cracked servers voor far cry 2. En waar kan ik ze vinden. En kan iemand er mij meer info over vertellen hoe ik die cracked servers join enz. O0 gts
Laatste reactie door onestar, -
- 8 reacties
- 3k weergaven
wie kan me helpen ik wil wie op me internet ik heb er alles voor gekocht maar nu doet die het niet als ik hem aansluit wie weet waar het aan kan liggen?[move] alvast bedankt[move]
Laatste reactie door lucandwii4ever, -
- 1 reactie
- 1.2k weergaven
Weet iemand een goede crack voor Heroes of Might and Magic V Cracken
Laatste reactie door Jeroen, -
- 3 reacties
- 9.2k weergaven
Ik zoek een crack voor Euro Truck Simulator V1.2 de patch heb ik al maar kan het niet spelen omdat ik geen crack heb. Kan iemand mij vertellen waar ik de crack voor versie 1.2 kan vinden?
Laatste reactie door jhf1, -
- 18 reacties
- 3.2k weergaven
als ik need for speed underground start krijg ik een bericht :please insert the right disk. ik heb ook een paar cracks geprobeer maar het lukt niet. kan ieand me helen ermee.
Laatste reactie door gkeeee, -
- 8 reacties
- 3.5k weergaven
Helpp. Ik heb laats een Sims2 gedownload, en nu doet ie het niet '' Hij pakt steeds de cd niet. of hij blijft haken. dan ik helemaal niet naar de Sims2 game kan, Me vader zegt dat het door windows vist basic komt? en hij wil de game cracken maar weet niet hoe? Wie heeft een oplossing? wie kan me helpen met cracken, Thunxx.
Laatste reactie door Stacytje, -
- 10 reacties
- 5.7k weergaven
Goedendag, ik heb nu niet Need for speed most wanted van me neefje gekregen en heb het even geinstalleerd. alleen nu zal ik zodadelijk weer mijn cd terug moeten geven.. maarja als ik dan need for speed wil openen krijg ik 1 error van je moet 1 cd hebben om op te starten is er ook 1 manier om het zonder cd op te starten? zo ja hoe? mvg, Erwin
Laatste reactie door Erwintjeh, -
- 13 reacties
- 4.7k weergaven
Ik heb mirrors edge gedownload en ik voer in het begin een serial in met de key generator die bij mijn download zat en ik instaleer het spel. Nu wil ik het spel spelen en start ik het op en vraagt het spel naar een registratie code. Ik voer hier dezelfde serial in als toen ik het spel wou instaleren, alleen nu zegt ie dat de code fout is. Ik heb ook wat andere serials geprobeerd via serials&keys, maar die werken ook niet. Wie weet hoe ik dit kan oplossen?
Laatste reactie door mummy, -
- 4 reacties
- 3.7k weergaven
yu ik heb far cry 2 gedownload en als ik druk op play dan vraagt hij voor serial ik voer een serial van internet in en zegt:Activation process has been terminated. Please make sure the SERIAL has been entered correctly. Click BACK to attempt another activation, click MANUAL ACTIVATION to activate manually or click CANCEL to abort. If the problem persists please visit http://www.farcrygame.com/unlock. The SERIAL was not found in the database. Most likely the SERIAL has been entered incorrectly please help me
Laatste reactie door onestar, -
- 5 reacties
- 1.5k weergaven
Hooii ik heb een probleempje.. ik heb sims 2 gedownload en nu heb ik een crack nodig om de sims 2 te starten. die crack moet ik in een TSBin map plakken (als ik het goed begrepen heb) maar de crack past niet :geheim: en ik heb best veel geprobeerd maar het wil niet :S kan iemand me helpen? Xx-mii
Nintendo DS
door Wiske1970- 2 reacties
- 1.4k weergaven
Hoi Mijn zoon heeft voor communie Nintendo DS gekregen. Werkte perfect, tot dit weekend... Geeft nu steeds melding 'System File is Missing' bij opstarten van spelletje... kan iemand me helpen hiermee aub? tanx.
- 1 reactie
- 2.3k weergaven
wie weet waar ik een lijst kan vinden met alleen nederlandse nds spelletjes?
- 1 reactie
- 1.3k weergaven
ik heb top spin 2 geinstaleerd en de crack enzo erop gezet maar als ik het spel start dan komen er van die letters te vooschijn dat was goed maar toen zij die opeens dat niet verzenden ding hoe kan ik dit oplossen?
- 7 reacties
- 2.7k weergaven
heey, ik heb hier een gedownloade versie van sim city 4. Ooit een paar jaar gelede toen ik nog op 'windows XP' werkte, werkte hij daar op en kon ik hem installeren. Maar nu ik hem terug vond en wou spelen, ik stak hem in, ik klikte op de setup, maar er kwam geen reactie even hulp graag? :redface: [verwijderd door de beheerder]
Laatste reactie door siebee_, -
- 2 reacties
- 4.1k weergaven
gezocht Serial key men of war alvast bedankt
Laatste reactie door Bozkurt, -
- 1 reactie
- 1.4k weergaven
ik heb swat 4 gedownload leuke singelplayer maar nu wil ik online op een gecracked server ik heb qtracker. ik wil graag nog een lijst hebben nou mensen graag hulp;)
Laatste reactie door martijn1, -
PCM 2007 Online
door jhf1- 22 reacties
- 4.3k weergaven
Ik heb PCM 2007 gedownload. Het spel offline goed, maar online kan je wel inloggen, maar als je een game begint,online, vraagt hij om een 'Activering Code': Wie kan mij helpen?
Laatste reactie door jhf1,